Suzuki Club Nederland Forum
Het beest staat op nieuwe veren! - Afdrukversie

+- Suzuki Club Nederland Forum (https://www.suzukiclubnederland.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wie is Wie (/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Discussie: Het beest staat op nieuwe veren! (/showthread.php?tid=11282)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RE: Stefanos - HanN - 17-09-2008 21:50

Yeah!Biggrin njah ik heb nu mn standaard luchtfilterhuis nog, alleen als ik boven de 4000 toeren kom is het geluid oorverdovend( Dat zal waarschijnlijk komen omdat er geen middendemper en/of katalysator meer tussen zit42 )
Maargoed ik was nog wel van plan om een catvervanger er tussen te laten lassen!

Zon Japstyle demper ziet er strak uit op een Baleno alleen het geluid is echt diep hoor, ik was van plan om morgen ff een klein filmpje te schieten van een driveby ofzoSmile

RE: Stefanos - Stefanos - 17-09-2008 21:55

daar ben ik nu wel benieuwd naar, ik heb nu een remus einddemper en een openpijp met alleen nog een kat ertussen, dit klinkt zeker niet verkeerd, alleen je merkt gewoon dat er meer in het blok zit wat er nu niet uit komt...

met vol gas houdt ie laag in de toeren in boven de 4000 krijg je wel die lekkere boost in je stoel

RE: Stefanos - HanN - 17-09-2008 21:59

Stefanos schreef:daar ben ik nu wel benieuwd naar, ik heb nu een remus einddemper en een openpijp met alleen nog een kat ertussen, dit klinkt zeker niet verkeerd, alleen je merkt gewoon dat er meer in het blok zit wat er nu niet uit komt...

met vol gas houdt ie laag in de toeren in boven de 4000 krijg je wel die lekkere boost in je stoel

Jaaaah!Biggrin die extra 'boost' heeft mij ook al voor heel wat meer benzinekosten gezorgd, masterlijk!

Op mijn lijstje staat nu nog :

Metaal wegslopen onder de kap zodat mn Pipercross kit erin kan.
Lichter vliegwiel.
Catback

En pas na deze aanpassingen laten chippen door Bullpower! Ik denk dat de Baleno dan toch zeker wel iets meer torque krijgt dan nu !

RE: Stefanos - Stefanos - 17-09-2008 22:00

jeweet dat je voor de apk elke keer weer je kat terug moet plaatsen he?

ik wil ook een lichtervliegwiel alleen ik ken niemand die het kan monteren, echter de garage zal hier forse bedragen voor rekenen ben ik bang

RE: Stefanos - HanN - 17-09-2008 22:09

Stefanos schreef:jeweet dat je voor de apk elke keer weer je kat terug moet plaatsen he?

ik wil ook een lichtervliegwiel alleen ik ken niemand die het kan monteren, echter de garage zal hier forse bedragen voor rekenen ben ik bang

De auto is op 28 augustus nog gekeurd dus ik heb de tijd nog wel ff Smile
en dat is ook de reden waarom de catback op het lijstje staat, want hiermee kom ik de apk wel door.

En ik heb ook geen flauw idee hoe dat in elkaar steekt!Tongue maargoed ik heb een krik, een dopsleutelset en de prachtige howto van dit forum dus dat zal vast wel goedkomen!37

eerst maar eens flink beunen om die luchtfilter erin te krijgen

RE: Stefanos - Stefanos - 17-09-2008 22:13

welke howto?

En waar haal je die catback?

RE: Stefanos - HanN - 17-09-2008 22:17

Stefanos schreef:welke howto?

En waar haal je die catback?

Oe oe , sorry ! was ff in de war met de howto van de underdrive pulleyPuzzled, Hnmm, dan moet ik ook nog eerst flink gaan zoeken hoe dat werkt !

voor de catback wou ik naar B&R gaan!
KLikkerdeklik

ze maken uitlaten op maat, en op hun site staat dat ze catbacks universeel ertussen kunnen lassen!

RE: Stefanos - Snelle Jelle - 17-09-2008 23:00

Lekker bezig!39

Die filter van mij hoor je ook goed hoor45 JBurger8 had me laatst nog gespot, die dacht echt dat ik een sportuitlaat had, nee hoor alleen luchtfilter42
Zoals jij je intake hebt was voor mij niet eens een optie, aangezien ik airco hebTongue

Luchtvliegwiel is echt een aanrader kan ik je vertellenBiggrin Hou er ook rekening mee dat het zeer raadzaam is ook je koppeling dan te vervangen!

RE: Stefanos - Stefanos - 18-09-2008 09:43

Maar wat kost het monteren van dat hele zooitje bij een liefhebber?>

RE: Stefanos - Stefanos - 18-09-2008 09:47

Bestaan er btw van die Ystukken met een klep erin zodat je boven de 4500 toeren geen uitlaat lijn meer hebt maar vol kabaal en power?

RE: Stefanos - HanN - 18-09-2008 15:15

Stefanos schreef:Bestaan er btw van die Ystukken met een klep erin zodat je boven de 4500 toeren geen uitlaat lijn meer hebt maar vol kabaal en power?

ongetwijfeld! en anders maak je toch iets leuks ? met een beetje tijd lukt alles !

Grr mn uitlaat is er net onder weggeklapt bij een drempel hahaa daar lag die op straat ! Njah kan ik hem nu iig iets hoger hangen39

RE: Stefanos - Stefanos - 18-09-2008 15:31

ik beschik niet over de mogelijkheid om te lassen, anders had ik er allang een jap onder geknutselt

RE: Stefanos - HanN - 18-09-2008 15:33

Stefanos schreef:ik beschik niet over de mogelijkheid om te lassen, anders had ik er allang een jap onder geknutselt

Ja als je nou in de buurt woonde, had ik gezegd drop maar ff langsSmile

RE: Stefanos - Stefanos - 18-09-2008 15:36

Volgend jaar ga ik eindelijk de metaal in ;-)

RE: Stefanos - Snelle Jelle - 18-09-2008 15:38

Stefanos schreef:Maar wat kost het monteren van dat hele zooitje bij een liefhebber?>
Misschien dat je het Jasper of Ruud eens kan vragen?

RE: Stefanos - Dukesofheeries - 18-09-2008 15:59

Voor het regelen van je kabaal kan je er een vlinderklep inzetten (handmatig bediend of met servo erop). Ben hard aant zoeken op internet, zodra ik er 1 gevonden heb zal k wel link posten...

RE: Stefanos - suziforce - 18-09-2008 16:07

Dukesofheeries schreef:Voor het regelen van je kabaal kan je er een vlinderklep inzetten (handmatig bediend of met servo erop). Ben hard aant zoeken op internet, zodra ik er 1 gevonden heb zal k wel link posten...

Dan stuur maar eens een mailtje naar Stylingstuff Wink

RE: Stefanos - Stefanos - 18-09-2008 22:22

nog een update, ik heb een ipod nano gekregen! Biggrin dus deze moet ook een mooi plekje krijgen in de auto zodat ik m makkelijk kan bedienen!, echter wel jammer dat de aux ingang bij mn radio aan de voorkant zit Unhappy

RE: Stefanos - o3kie - 19-09-2008 09:04

ipod ready radio39 met afstandsbediening!!.
altijd handig!

RE: Stefanos - Stefanos - 22-09-2008 10:47

Mn radio JVC KD-BT11 is dus blijkbaart ipod ready, alleen ik weetniet welke kabel ik nu moet hebben??