Sleepoog
Hallo,

Gezien de bumpers op mijn Swift kan ik niet meer bij de sleepogen. Nu wil ik dit gaan oplossen en heb iets gevonden wat er ook nog goed uitziet:

[Image: 563v.jpg]

Weet iemand een Nederlandse (web)shop waar dit te verkrijgen is? Bieheuvel heeft bijvoorbeeld geen echte ogen maar alleen die lussenstupid

Bij voorbaat dank!
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

vincent heeft zoiets gehad, maar weet zo gauw niet waar hij die besteld heeft.

zo had hij het zitten

[Image: Foto-VS7SODMW.jpg]
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

stroeve motorsport misschien?
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

(01-04-2009, 12:51)VR Wrote: stroeve motorsport misschien?

Stroeve helaas ook niet, had ik al geprobeerdCry

Ik heb wel een winkel in Belgie gevonden, maar dan zou ik ze moeten ophalenUnhappy

Reply

(01-04-2009, 12:55)Twan Wrote:

Ik heb wel een winkel in Belgie gevonden, maar dan zou ik ze moeten ophalenUnhappy

probeer biesheuvel!
Reply

ik had mijn sleepoog bij carstyling oss gehaald
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

Je kunt ook een sleepoog van bmw paken zo'n lose met schroefdraad en dan een stuk sterke pijp erop lassen en dan aan je orgineel sleep oog lassen. zo heb ik het ook gedaan en ze hebben me ermee uit de grindbak kunnen trekken dus het is nog stevig ook.zie foto
[Image: Foto-BGPFLXUW.jpg]
swift gti turbo 0,9 bar 179.4 pk aan de wielen en 217 nm koppel
Opel kadett turbo 280 pk 400 nm pk 39
Reply

(01-04-2009, 18:24)xstrema Wrote: Je kunt ook een sleepoog van bmw paken zo'n lose met schroefdraad en dan een stuk sterke pijp erop lassen en dan aan je orgineel sleep oog lassen. zo heb ik het ook gedaan en ze hebben me ermee uit de grindbak kunnen trekken dus het is nog stevig ook.

Ja, maar het oog wil ook watWink Ik heb stiekem afgekeken bij die witte Civic met die rode (Watanabe?) velgen van de Time-AttackBiggrin

@Sauron+Suzi; ik heb gezocht op de webshop, maar kan hem niet vinden. Heb je toevallig een link oid?
(01-04-2009, 18:11)Delano_gti Wrote:
(01-04-2009, 12:55)Twan Wrote:

probeer biesheuvel!

Die had ik ook al geprobeerd, die heeft alleen die 'lussen'Wink

Reply

wat je ook kan doen is naar een metaal bedrijf gaan met die foto uit je eerste post. en dan na laten maken ik heb er ook wel eens een gemaakt voor een klant.

gr Blue
Swift special 1.3 16 sri out.
Mazda 323f 1.5. 16v in
Reply

gewoon even bij de clubsponsors informeren:

Zo'n sleepoog incl FIA goedkeur kost €32,50 en is te bestellen bij Styling Stuff Wink
[Image: handtekening%20forum.JPG]
Reply

(02-04-2009, 10:03)StylingStuff Wrote: gewoon even bij de clubsponsors informeren:

Zo'n sleepoog incl FIA goedkeur kost €32,50 en is te bestellen bij Styling Stuff Wink

Aha, toppie, ik kon op je site niks vinden39

Dan ga ik die bestelling deze maand maar eens combineren met een motorkapcoverdevil Je hoort nog van me.

Van mij mag hier dan een slotje op.

Reply

Slotje doen wij hier nooit aan, voor als er in de toekomst iemand een dergelijke vraag heeftWink
Reply

Inderdaad op onze webshop staan alleen wat algemene dingen... Kom er gewoon niet aan toe om alles erop te zetten... Gewoon ff mailen, bellen of langskomen dan komt het goed.
[Image: handtekening%20forum.JPG]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)